Seda Gökçe TURAN
ENDÜSTRİ 4.0 PERSPEKTİFİNDEN TASARIM VE DİJİTALLEȘEN EĞİTİMDEKİ YERİ
DESIGN FROM INDUSTRY 4.0 PERSPECTIVE AND ITS PLACE IN DIGITALIZED EDUCATION
Emre BOZDEMİR & Nihan BOZDEMİR
FİLMLERİN KURGU ANALİZİNDE KULLANILAN YÖNTEMLER VE VİDEO MAKALE
METHODS USED IN EDITING ANALYSIS OF FILMS AND VIDEO ESSAY/ARTICLES
Rahime AKİKOL
Mert GÜRER & Saadet Zeynep VARLI GÜRER
Nick POULAKIS & Zoi TZAMTZI
Rahime Özgün KEHYA
BAĞIRAN ERKEKLER: 7 BÖLÜMLÜK BİR TARİH
MEN SHOUTING A HISTORY IN 7 EPISODES
Alan O’LEARY
BİR ORTAM VE MÜZE OLARAK KENT
CITY AS A MEDIUM, CITY AS A MUSEUM
Dilara TEKRİN & Ayșe Gülsüm ÖZEL
DALGALAR VE ESKİ EV
WAVES AND THE OLD HOUSE
Kıvanç TÜRKGELDİ
KİAROSTAMİ’NİN JEOPOETİKLERİ
KIAROSTAMI’S GEOPOETICS
Farshad ZAHEDI & Francisco JIMENEZ
BENLİĞİN HABİTUSU “SOTTO VOCE”
HABITUS OF SELF “SOTTO VOCE”
Kurtuluș ÖZGEN
DEVLET, İDEOLOJİK AYGITLARI VE BEAN CAKE
IDEOLOGICAL STATE APPARATUSES AND BEAN CAKE
Yiğit ARMUTOĞLU
SİNEMADA GERÇEKLİK: TEK PLAN FİLMLERİN YOLCULUĞU
REALISM IN CINEMA: ODYSSEY ONE-TAKE FILMS
Zühre Canay GÜVEN
TEK FİLM, İKİ YENİDEN YAPIM, ÜÇ BESTECİ
ONE FILM, TWO REMAKES, THREE COMPOSERS
Sureshkumar P. SEKAR
TORİNO ATINI SESLE DÜȘÜNMEK
THINKING THE TORINO HORSE WITH SOUND
M. Harun TÖLE
SEYİRCİNİN TUTKUSU VE SON BAKIȘTA AȘK: SEVGİ NEYDİ?
PASSION OF THE AUDIENCE AND LOVE AT LAST GLANCE: WHAT WAS LOVE?
Hasan AKBULUT
PAMUK PRENSESİN KABUSU: BELLEK, TEKİNSİZLİK VE MEDYATİK NESNELER
THE SNOW WHITE’S NIGHTMARE: MEMORY, UNCANNY AND MEDIA OBJECTS
İpek GÜRKAN